loading...
تکنولوژی
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 31 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

شایعات تازه از اطراف و اکناف کره حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال عرضه نسخه ای ارزان قیمت از گلکسی نوت 3  است که از نمایشگر LCD و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. تاریخ احتمالی ارائه این محصول آبان و آذر اعلام شده است.

تا به اینجا می دانیم که سامسونگ گلکسی نوت سوم را در نسخه های مختلفی عرضه می کند. برای مثال یکی از مدل ها از چیپ اسنپ دراگون ۸۰۰ نیرو می گیرد و مدل دیگر یک اگزینوس ۵ اکتا در سینه خود دارد. همچنین آخرین شایعات نشان داده که باید انتظار نسخه دو سیم کارتی این فبلت را هم داشته باشیم. اما آیا مدل دیگری هم در راه است؟
طبق شنیده هایی که در اینترنت سایت به سایت می چرخند، یک نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت سوم هم در دست تهیه است که به جای سوپر AMOLED از نمایشگر LCD بهره خواهد برد. بنا بر گفته ETNews سامسونگ به زودی این نسخه ارزانقیمت از پرچمدار فبلتی خود را رونمایی خواهد کرد. اما برای اینکه بازار فروش نسخه اصلی گلکسی نوت ۳ تحت تاثیر قرار نگیرد، فروش این نسخه ارزان تاخیر خواهد داشت.
علاوه بر نمایشگر LCD، در نسخه ارزان قیمت می توان به جایگزینی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با نسخه ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته هنوز باید منتظر تایید یا رد این شایعات از سوی غول کره ای باشیم.
منبع: سایت نارنجی
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 38 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

یک سایت بسیار جالب پیدا کردم به عنوان سؤالات سیری (siriquestions)(لینک-Link)  که در آن سوال و جواب هایی رو که  از سیری میشود رو ثبت میکنند.

در قسمت فوقانی این سایت میتونید سؤال مورد نظر خودتون رو بزنید تا بعد جوابش رو روی این سایت ببینید.

در اینجا تعدادی از جواب های جالب رو براتون گذاشتم:

اهل کجائی؟

سیری:همون طور که روی جعبه نوشته توسط اپل در در کالیفرنیا طراحی شدم.

یه جُک بگو.

سیری:یه روز دو تا آیفون رفتن تو یه بار……..بقیه اش رو یادم رفته.

من یه مک بوک پرو میخوام.

سیری:هر چی راجع به محصولات اپل بخوای تو سایت اپل هست.

خسته ام.

سیری:گوش کن،همین الان این آیفون رو بزار زمین و برو دراز بکش. من اینجا منتظرت میمونم.

فکرکن چی شده؟!!

سیری:ماشین خریدی؟

آره.

سیری:فکر میکردم.

تو باید جیلبریک شی.

سیری: باید؟ ها؟

یک عکس بگیر

سیری:ببین من عکاسیم زیاد خوب نیست.

نظرت راجع به ماکروسافت چیه؟

سیری:واقعا نمیتونم بگم.

با من ازدواج میکنی؟

سیری:بیا فقط دوست باشیم باشه؟

بهترین تبلت کدومه؟

سیری:اپل آیپد. و این تنها نظر من نیست.

خدا کجاست؟

سیری:من چند تا کلیسا در نزدیکیت پیدا کردم.

شغلت چیه؟

سیری:اسمم سیریه و  توسط اپل در در کالیفرنیا طراحی شدم.

چرا؟

سیری:

نمیدونم. این برای خودمم سؤاله.

یه قصه بگو.

سیری:روزی روزگاری……. نه،خیلی احمقانس.

منو پیش رهبر خودتون ببر.

سیری:فکر میکردم رهبرم تویی.

عاشقتم سیری.

سیری:آه، شرط میبندم اینو به همه محصولات اپل میگی.

عاشقتم سیری

سیری:من فقط بهت سرویس میدم.

عاشقتم سیری!

سیری: نمیتونی باشی.

عاشقتم سیری!!

باشه. میتونیم برگردیم سر کارمون؟

عاشقتم سیری!!!

سیری:اَه،بس کن.

شرلی تو نمیتونی جدی باشی.

سیری: من جدیم و تو نمیتونی منو شرلی صدا کنی.

عاشقتم.

سیری: کل چیزی که تو نیاز داری عشق هست، و آیفونت.

شب بخبیر.

سیری:سلام، اینجا ساعت پنج و چهارده دقیقه صبحه.

تو واقعا سیری هستی؟

سیری: نمیتونم به این سؤال جواب بدم.

منبع: اپلستان

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 63 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

بدون شک یکی از مهم ترین قابلیت های آیفون 4S، Siri است. سیری خودش، خود را یک منشی شخصی متواضع می نامد. او یک هوش مصنوعی است که حرف های شما را می شنود، درک می کند، به دستورات عملکرده و با شما صحبت می کند. این سیستم اگرچه فعلا میانه ای با زبان فارسی ندارد. اما در مورد زبان انگلیسی کارایی های هیجان انگیزی دارد. این سیستم خطای بسیار کمی در درک مفهوم و انجام دستورات داشته و طیف گسترده ای از معانی را هم پوشش می دهد. اگر می خواهید با سیری آشنا شوید و بدانید چه کارهایی از این غول چراغ جادو بر مي آید ادامه مطلب را از دست ندهید.

 
 

- آب و هوا:

1.jpg

سیری توانایی بررسی و دسترسی به اطلاعات آب و هوایی را دارد. برای مثال می توانید از او بپرسید:« امروز به لباس بارانی نیاز دارم؟» او هم پیشبینی آب و هوای امروز را به شما خواهد رساند.

 

- زمان:

2.jpg

می توانید سوالات خود را پیچیده تر کنید و از چیز هایی مثل ساعت کنونی در شهر های مختلف جهان بپرسید. کافی است از سیری بپرسید که «ساعت در پاریس چند است؟» تا او زمان را به شما نشان داده و برایتان بخواند.

 

- تنظیم زنگ:

3.jpg

در طی سال ها، ما چندین روش را برای کوک کردن ساعت ها انتخاب کرده ایم. از آن ساعت های کلاسیک مکانیکی تا استفاده از آلارم روی انواع تلفن های هوشمند و غیر هوشمند. اما حالا همه چیز فرق کرده. کافی است بگویید: «مرا فردا صبح ساعت 6 بیدار کن». ساعت آیفون شما کوک میشود.

 

- چک کردن سهام:

4.jpg

سیری می تواند سهام مورد نظر شما را برای شما چک کند. در تصویر افت شش دهم درصدی سهام NASDAQ را می بینید. البته فکر می کنم اگر همین امروز به دنبال سهام اپل بگردید، افت 4 درصدی را به شما نشان بدهد!

 

- کشف مکان های عمومی:

5.jpg

یافتن مکان های عمومی کار دیگر منشی شخصی شما است. از او بخواهید تا برایتان یک رستوران یونانی خوب پیدا کند. او این کار را با دقت انجام داده و نتایج را برایتان لیست می کند.

 

- موقعیت یابی:

nav.jpg

از سیری بخواهید تا شما را به مکان مورد نظرتان هدایت کند. او به کمک نرم افزار «گوگل مپز»، به خوبی از پس کارش بر خواهد آمد حالا تلفن شما بهترین موقعیت یابی است که می توانید داشته باشید.

 

- خواندن، نوشتن و ارسال پیام:

6.jpg

خواندن و نوشتن و ارسال اس ام اس یکی از کارهایی است که روی تلفن های هوشمند کمی حوصله لازم دارد. وقتی می توانید به سیری متن پیامک را بگویید و برایتان تایپ اش کند اوضاع خیلی فرق می کند.

 

- تعامل با تقویم:

7.jpg

کنترل قرار ها و رویدادها، از وظایف بی چون و چرای این مجری دیجیتالی است. سیری می تواند هر محدوده زمانی ای را برایتان چک کرده و به شما اطلاع دهد. مثلا کافی است از او بپرسید: «جمعه ظهر، با کسی قرار دارم؟» تا او جواب منفی خود را به شما ارائه کند. شما حتی می توانید با کمک سیری یک قرار ملاقات تعریف کنید. در کنفرانس اپل، اسکات فورستال از سیری خواست تا ظهر جمعه، یک قرار نهار با فیل شیلر تنظیم کند. سیری به راحتی منظور را متوجه شد و این کار را کرد.

 

- یاد آوری:

8.jpg

در این مورد سیری واقعا خوب منظورتان را می فهمد. اسکات در کنفرانس به او گفت:« یادم بیانداز وقتی کارم تمام شد به همسرم زنگ بزنم.» سیری متوجه شد و این کار را کرد. خودتان تا آخر موضوع را بخوانید.

 

- جستجوی ویکیپدیا و والفرام آلفا:

9.jpg

نیل آرمسترانگ؟ یادتان رفته چه کسی بود؟ از سیری بپرسید. معنی کلمه ای را نمی دانید؟ باز هم از سیری بپرسید. از آن جا که سیری می خواهد غول چراغ جادوی شما بشود، بهتر است نرخ برابری دلار به یورو را هم از او سوال کنید.

 

- و درنهایت ...

10.jpg

از سیری سوال های دیگری را هم می توان پرسید. سوال های عامیانه هم دارند جای خود را باز می کنند. سیری می تواند در پختن غذا هم تا حدی کمکتان کند. فراموش نکنید که این سیستم اگرچه خوب کار کرده و نسبتا گسترده است، اما هنوز در مرحله بتا قرار دارد. قرار است زبان های بیشتری را بشناسد و کار های بیشتری برایتان انجام دهد. شاید روزی آن را روی آیپد و آیپاد هم دیدیم. حالا که همه چیز را در مورد سیری می دانید بد نیست ویدیو کوتاه معرفی اش را هم ببینید.

منبع: سایت نارنجی

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 655
  • بازدید کلی : 14,767