loading...
تکنولوژی
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 38 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

یک سایت بسیار جالب پیدا کردم به عنوان سؤالات سیری (siriquestions)(لینک-Link)  که در آن سوال و جواب هایی رو که  از سیری میشود رو ثبت میکنند.

در قسمت فوقانی این سایت میتونید سؤال مورد نظر خودتون رو بزنید تا بعد جوابش رو روی این سایت ببینید.

در اینجا تعدادی از جواب های جالب رو براتون گذاشتم:

اهل کجائی؟

سیری:همون طور که روی جعبه نوشته توسط اپل در در کالیفرنیا طراحی شدم.

یه جُک بگو.

سیری:یه روز دو تا آیفون رفتن تو یه بار……..بقیه اش رو یادم رفته.

من یه مک بوک پرو میخوام.

سیری:هر چی راجع به محصولات اپل بخوای تو سایت اپل هست.

خسته ام.

سیری:گوش کن،همین الان این آیفون رو بزار زمین و برو دراز بکش. من اینجا منتظرت میمونم.

فکرکن چی شده؟!!

سیری:ماشین خریدی؟

آره.

سیری:فکر میکردم.

تو باید جیلبریک شی.

سیری: باید؟ ها؟

یک عکس بگیر

سیری:ببین من عکاسیم زیاد خوب نیست.

نظرت راجع به ماکروسافت چیه؟

سیری:واقعا نمیتونم بگم.

با من ازدواج میکنی؟

سیری:بیا فقط دوست باشیم باشه؟

بهترین تبلت کدومه؟

سیری:اپل آیپد. و این تنها نظر من نیست.

خدا کجاست؟

سیری:من چند تا کلیسا در نزدیکیت پیدا کردم.

شغلت چیه؟

سیری:اسمم سیریه و  توسط اپل در در کالیفرنیا طراحی شدم.

چرا؟

سیری:

نمیدونم. این برای خودمم سؤاله.

یه قصه بگو.

سیری:روزی روزگاری……. نه،خیلی احمقانس.

منو پیش رهبر خودتون ببر.

سیری:فکر میکردم رهبرم تویی.

عاشقتم سیری.

سیری:آه، شرط میبندم اینو به همه محصولات اپل میگی.

عاشقتم سیری

سیری:من فقط بهت سرویس میدم.

عاشقتم سیری!

سیری: نمیتونی باشی.

عاشقتم سیری!!

باشه. میتونیم برگردیم سر کارمون؟

عاشقتم سیری!!!

سیری:اَه،بس کن.

شرلی تو نمیتونی جدی باشی.

سیری: من جدیم و تو نمیتونی منو شرلی صدا کنی.

عاشقتم.

سیری: کل چیزی که تو نیاز داری عشق هست، و آیفونت.

شب بخبیر.

سیری:سلام، اینجا ساعت پنج و چهارده دقیقه صبحه.

تو واقعا سیری هستی؟

سیری: نمیتونم به این سؤال جواب بدم.

منبع: اپلستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 801
  • بازدید کلی : 14,913