loading...
تکنولوژی
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 25 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
به عنوان مقدمه مایلم این سوال را از شما بپرسم به نظر شما بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی تاریخ کدام است؟ جواب دادن به این سوال آسان نیست چون در طول تاریخ گوشی های هوشمند آندرویدی وشرکت های زیادی بودند که با عرضه گوشی های متنوع پا در این عرصه گذاشتند با ما و بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی همراه باشید
بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی در طول تاریخ

 

 

 

 اگر به یاد داشته باشید اولین گوشی آندرویدی در ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ توسط شرکت HTC لانچ شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی لمسی برخوردار بود که تحت نام HTC Dream نام گذاری شد و پس از آن بود که کم کم گوشی های هوشمند آندرویدی به یکی از پرکاربردترین گجت های زندگی ما تبدیل شد . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی که از ابتدا تا کنون تولید شده اند آشنا سازیم .

 

 

 ۱-گوشی هوشمند HTC Hero :

 

 

این گوشی هوشمند در تابستان سال ۲۰۰۹ در اروپا روانه بازار شد و در ماه اکتبر همان سال نیز در ایالت متحده آمریکا لانچ شد.این پلتفرم اولین گوشی بود که از ویژگی Sense UI استفاده میکرد.

 

                                            

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 38 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
از آنجایی که بحث بایدها و نبایدها در خرید بسیار است، بر آن شدیم تا یک مشاوره خرید تبلت را نیز ایجاد کنیم و در آن به سئوالات عزیزان پاسخ داده و هر چند وقت یک‌بار، تبلت‌هایی که نسبت به قیمتشان ارزش خرید دارند و آن‌هایی که چنین ارزشی را ندارند به شما معرفی کنیم. پس قبل از خواندن این مطلب اول از همه به تاریخ آپدیت آن نگاه کنید و اگر سوالی هم درباره خرید تبلت دارید در همین جا مطرح کنید.
تبلت‌هایی که باید و نباید بخریم!

 

 

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

Google Nexus 7

 

 

اگر به دنبال یک تبلت پر قدرت، با کیفیت و با قیمت خوب هستید، در خریدن این مدل تردید نکنید! فروش بالای جهانی این تبلت و استقبال عالی در سطح جهانی نشان داده که همکاری گوگل و ایسوس، موجب عرضه یک محصول بسیار خوب شده است. پردازنده چهار هسته‌ای تا مدت‌ها نیاز شما را در تمام بازی‌ها و برنامه‌ها برطرف می‌کند و نمایشگر با کیفیت IPS لذت زیادی را برای کاربر در نمایش به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه گوگل پس از مدل‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی، دو نمونه ۳۲ گیگابایتی و همچنین مجهز به سیم کارت را نیز معرفی کرده تا جمع خوب‌ها تکمیل شود. بهترین گزینه خرید اما در این بین کدام است؟ نسخه ۳۲ گیگابایتی با حول و حوش قیمتی 1.200.000 تومان، بهترین گزینه خرید در حال حاضر است، پس اگر تبلت می‌خواهید، در داشتن نکسوس 7 تردید نکنید!

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 43 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
امروزه پیشرفت سریع در فن آوری ها ما را به سطح تازه ای از زندگی رسانده است. آیا به نظرتان ترکیب تلفن با کفش چیز جالبی از آب در می اید؟ این " کفش تلفن ها" که در زیر نشان داده شده اند به درخواست یک هنرمند 41 ساله به نام مایلز شان تولید شده اند. در حالی که شما فکر می کنید آیفون 5 گرانترین گوشی است اما خوب است بدانید که قیمت این گوشی ها نزدیک 4000 دلار می باشد
عجیب ترین تلفن همراه جهان

 

 

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 46 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
نگاه و نظرات بر روی کمپانی اپل با شروع سال جدید میلادی منعکس شده است، کمپانی اپل که سال گذشته میلادی با معرفی ۲ تبلت و ۱ نوت بوک و ۱ تلفن همراه هوشمند با کاربران و طرفدارانش همراه شده بود، امسال چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟! حتما می دانید و شاید هم دیده اید صف های طولانی طرفداران کمپانی اپل را در زمانی که یک محصول برای اولین بار به بازار می آید، این طرفداران حرفه ای از کمپانی خود خواسته های حرفه ای دارند و اما کمپانی اپل برای سال ۲۰۱۳، پنج گجت را معرفی و روانه بازار خواهد کرد،..
۵ محصول جدید اپل در سال ۲۰۱۳

 

 

محصولاتی که تحولاتی را در سبد محصولات اپل به همراه خواهند داشت، تغییراتی که پایه ریزی محصولات سال ۲۰۱۴ نیز خواهد بود، اما شما بیشتر از این منتظر نمانید در ادامه پنج محصول اپل در سال ۲۰۱۳ را  به اختصار توضیح داده ایم:

 

۲. iPad mini با صفحه نمایش Retina

اپل بیش از ۳ میلیون در بازه زمانی کوتاهی آیپد با صفحه نمایش Retina که از تکنولوژی خاص شبکیه چشم برخوردار است فروخت و در پایان سال ۲۰۱۲ بین ۸ تا ۱۰ میلیون آیپد مینی به فروش رسانده است. بهرحال برای حفظ اینجایگاه ترکیبی از این دو را در ماه مارچ ۲۰۱۳ روانه بازار خواهد کرد، آیپد مینی با صفحه نمایش Retina باید استفبال کاربران را نسبت به این محصول مشاهده کرد.

3. سیستم عامل iOS7 در ماه جون سال ۲۰۱۳

مسائل خاصی که بروزرسانی iOS 6 در بخش یوتیوب و گوگل مپ برای کابران به همراه داشته است، باعث شده است تاکید بیشتری برای ارائه بروز رسانی جدید کمپانی اپل مطرح باشد باید منتظر نسخه ۷ سیستم عامل اپل در سال جاری میلادی باشید.

 

4. تلفن همراه هوشمند iPhone 5S

پیش بینی ها از ورود این تلفن همراه در ماه سپتامبر می گوید همانند اتفاقی که در سال ۲۰۱۱ افتاد و ۴ اس وارد بازار شد، دوربین کمی بهتر و باطری متعادل شده و تغییرات جزئی اینچنین با پهنا و عرضی تقریبا مشابه آیفون فعلی از پیش بینی های تحلیل گران در این خصوص است.

5. Apple Television – نوامبر ۲۰۱۳

و اما پنجمین محصول اپل در سال ۲۰۱۳ تلویزیون اپل با سایز ۵۵ اینچ و ویژگی های منحصر به فرد که با قیمت بین ۱۵۰۰-۲۰۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد، تلویزیون های پلاسما مشابه کمپانی های سامسونگ و پاناسونیک در رنج ۱۰۰۰ دلار قرار دارند اما اپل شعار کیفیت بهتر با هزینه بیشتر را در این محصول نیز به همراه دارد. پیش بینی ها از ماه نوامبر برای ورود این کالا به بازار دنیا می گویند.

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 44 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

اپل و سامسونگ از سال گذشته جنگی را برای تولید تلفن همراه مچی آغاز کرده اند اما تا به امروز هیچ نمونه ای از آن ارائه نکرده اند. در این میان شرکت های کوچک نیز بیکار نیستند و طرح های جالبی را ارائه می دهند. نزدیک به یک سال است که شایعات بسیاری در مورد تلفن های همراه اینده بیان میشود. بسیاری از تولید کننده های بزرگ فناوری به دنبال آن هستند تا تلفن های همراه مچی را وارد بازار کنند. این تلفن همراه “اسمایل”،”Smile” نام گذاری شده است و دارای هوش مصنوعی بالایی است به طوری که نمونه آن در دستگاه دیگری دیده نمی شود. این تلفن همراه می تواند حالت روحی صاحبش را متوجه شود و شرایط را با توجه به حال روحی او تنظیم کتد. این تلفن همچنین می تواند به عنوان یک دستیار مجازی برای افراد باشد چرا که تنها به صورت صوتی دستورات را گرفته و کارهای شما را انجام میدهد. هوش مصنوعی این تلفن همراه می تواند وضعیت سلامت بدن را چک کرده و در صورت مشاهده مشکل راهنمایی لازم را آماده کند. این تلفن همراه توانایی آن را دارد تا ۷ برابر بیشتر از دیگران مطالب را درک کرده و کنار هم قرار دهد و بخش اطلاعاتی گسترده ای دارد. نکته دیگر در مورد آن این است که شما می توانید سیستم عامل را به ثانیه عوض کنید برای مثال از آندروید به آی او اس یا هر سیستم دیگری قابل تغییر است.

متفاوت ‎ترین تلفن همراه

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 48 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
چیزهایی زیادی در این دنیا هست که ما دوست داریم صاحبش باشیم. داشتن تعدادی از آنها امکان پذیر است و برخی هم از آنها هم اختراع شده اند. اختراعات همیشه نیازمند ایده هستند. ایده هایی که فراتر از درک و تفکر همه انسان هاست. هیچکس داشتن WiFi را بر روی موبایلش پیش بینی نکرده بود درسته؟ اما اختراعاتی هستند که می توانند به طور کل زندگی تمام جهانیان را عوض کنند. در لیست ده تایی زیر مثال هایی زده ایم از چیزهایی که آرزو داریم اختراع شوند. اختراع بعضی از آنها امکان پذیر و برخی از آنها فقط یک رویا است.
10 چیزی که آرزو داریم روزی اختراع شود

 

پاک کننده حافظه کوتاه مدت

 


همه دوست دارند بخشی از خاطره هایشان را از ذهن محو کنند. خاطراتی که آزارشان می دهد. خاطراتی که هیچ ارزشی برایشان ندارد. پاک کننده خاطره باید اختراع شود و وقتی درموردش فکر می کنم می بینم که نباید غیرممکن باشد. شاید چینی ها این کار را بکنند!

 

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 28 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
توسعه دهندگان چینی به ارائه تلفنی برای افراد مسن دست زدند، به گفته نویسندگان این پروژه، تلفن های مدرنی برای این گروه سنی ارائه شده، کاملا ارزان هستند،این تلفن ها دارای قابلیت تکنولوژی شناسایی صورت می باشد. در بالای تلفن یک حفره است، ودر جلوی آن دوربینی تعبیه شده است که با اسکن عکس افراد از روی دفترچه تلفن شماره فرد مورد نظر را شماره گیری می کند
تلفن سالمندان با فناوری شناسایی چهره

 

 

منبع: www.itechfuture.com

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 66 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

امروز به درخواست دوستان 2 نمونه جزوه زیست شناسی از مدرسان برتر کشور و گروه طراحان سوالات زیست شناسی کنکور قرار دادیم.

برای دانلود رویه هر کدام کلیک کنید

دانلود جزوه زیست کنکور مبحث ژنتیک و تقسیمات میتوز و میوز 

 

دانلود جزوه زیست شناسی کنکور فصل 11 سال سوم دبیرستان

 

 

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 14,976