loading...
تکنولوژی
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 28 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

شارژ همزمان مکبوک و آیپد، هر وقت و هر مکان با PlugBug

 

یکی از مشکلات مسافرت این است که معمولا پریز های کافی برای شارژ همزمان گجت های مان پیدا نمی کنیم. اما PlugBug World تا حدی می تواند این مشکل را حل کرده و به کمک مان بیاید. با استفاده از این گجت شما می توانید شارژر مک بوک تان را به پنج نوع پریز مختلف در نقاط مختلف جهان متصل کرده و البته کابل شارژ USB آیپدتان را هم به آن وصل کنید. 

گجت PlugBug World محصول 45 دلاری شرکت Twelve South است که تقریبا می توانید هر ابزاری را که با یو اس بی شارژ می شود، به آن وصل کنید. و این موضوع تنها مختص وسایل تولیدی اپل نیست. همچنین شما می توانید آن را به یک شارژر مجزا با انرژی کافی برای شارژ آیپدتان هم تبدیل کنید. 

یک راه دیگر هم این است که شارژر مکبوک تان را به آن متصل کنید تا با استفاده از یک پریز برق، همزمان با شارژ کردن مک بوک، بتوانید یک ابزار دیگر را هم از طریق پورت یو اس بی شارژ نمایید. این موضوع به خصوص برای کسانی که از مدل های قدیمی مک بوک استفاده می کنند، می تواند حیاتی باشد. زیرا آنها نمی توانند از پورت یو اس بی مک بوک شان انرژی لازم برای شارژ آیپد و برخی تبلت ها را تامین کنند. 

کیفیت ساخت این تبدیل هم بسیار عالی است. با کمی کوشش می توانید بخش های مختلف ان را از یکدیگر جدا کنید. اما از سویی هم به خوبی و با استحکام قابل قبولی با یکدیگر چفت می شوند و هنگام استفاده تکان نمی خورند. تنها تفاوت میان این گجت و شارژر شما رنگ قرمز روشن آن است. شرکت سازنده می گوید دلیل آن پیدا کردن راحت شارژرتان میان دیگر کابل های درون پریزهای عمومی فرودگاه یا کافه ها است. همچنین با چنین رنگی، احتمال جا ماندن آن در اتاق هتل یا مهمانخانه ها بسیار کمتر می شود. 

نکته جالب اینجا است که این شارژر از طریق پورت یو اس بی، انرژی 10 واتی را برای آیپد مینی، آیپاد یا آیفون تان فراهم می آورد. که این میزان دو برابر شارژر معمول 5 واتی این ابزارها است. لذا باعث می شود که این گجت های تان سریع تر شارژ شوند. 

اگر هم به 5 تبدیل ویژه پریزهای مختلف این گجت نیازی نداشته باشید، می توانید آن را 10 دلار ارزان تر و با قیمت 35 دلار خریداری کنید.

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 22 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

جارو برقی حرف گوش کن: Roboking ال جی

 

جاروبرقی های هوشمند هنوز به صورت گسترده وارد زندگی ما نشده اند. ولی شرکت های مختلفی مشغول کار روی ساخت جاروبرقی ها بهتر و هوشمندتر هستند. 


محصول جدید ال جی هم که Roboking نام دارد، گام جدیدی است تا این نسل از ربات-جارو ها را محبوب تر کند. مدل تازه که برای بازار کره معرفی شده از نظر شکل ظاهری شبیه جارو-ربات هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارند اما یک امکان جالب به آن اضافه شده است. 

این جارو قابلیت دریافت فرامین صوتی را دارد و می توانید به آن دستور بدهید تا جارو زدن را آغاز کند. جالب تر اینکه جاروی ال جی می تواند جهت صدای شما را هم تشخیص داده و به آن سو حرکت کند. 

بنابراین می توانید بالای سر بخشی که قصد تمیز کردنش را دارید بایستید و دستور بدهید: "بیا اینجا رو تمیز کن!" 

اگر هم مشغول کتاب خواندن هستید و Roboking در حال سر و صدا است، می توانید دو بار پشت سر هم دست بزنید تا جاروی عزیزتان متوقف شود. 

جاوری Roboking ال جی با یک بار شارژ تا 100 دقیقه کار می کند و میزان صدای آن هم تا 48 دسیبل کاهش یافته است. قیمت آن نیز 735 دلار است و با دیدن قیمتش احتمالا همان جاروهای قدیمی را ترجیح خواهید داد.

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 20 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی ارزان ترین تبلت دنیا

   

قیمت های نجومی تبلت ها باعث شده تا کمتر کسی باور کند Genesis Prime تنها 79 دلار قیمت دارد.

 

 

تبلت ها علاقه مندان بسیاری دارند اما قیمت بالای این محصولات باعث شده تا هر کسی نتواند برای خرید آن اقدام کند.

البته این قیمت بالا شرکت های سازنده را نیز مجبور کرده تا محصولاتی با قیمت کمتر تولید کنند تا سود بیشتری برده و آمار فروش بالاتری داشته باشند.


شرکت Ematic در این زمینه پیشتاز بوده و تبلت جدید خود با نام Genesis Prime را تنها با قیمت 79 دلار به فروش می رساند.این قیمت کم که کمتر از یکصد دلار می باشد به عنوان یک رکورد در دنیای تبلت ها محسوب می شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که سخت افزار های این تبلت نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف به نظر می رسند،اما این ضعف جدی نبوده و سخت افزار های نصب شده نیاز های کاربران را رفع می کند.


Genesis Prime یک تبلت هفت اینچی می باشد.از ویژگی های مهم این تبلت به غیر از قیمت ارزان می توان به بهره مندی از پردازشگر 1.1 گیگاهرتزی اشاره کرد.

حافظه داخلی دستگاه 4 گیگابایت بوده و تا 32 گیگابایت می توان آن را از طریق کارت حافظه ارتقا داد.این تبلت با سیستم عامل آندورید 4.1 کار می کند.

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 23 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
ورودی های جالب یو اس بی!
درگاه USB یکی از محبوب ترین ورودی های رایانه ها می باشد که می توان با استفاده از آن دستگاه های زیادی را به رایانه متصل کرد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،یکی از پر استفاده ترین ورودی های رایانه درگاه USB می باشد.این درگاه پر استفاده می تواند لوازم بسیاری را به رایانه ها متصل کند.در این گزارش تعدادی از جذاب ترین این دستگاه ها را معرفی می کنیم.


1- هدست های دالبی :





هدست های دالبی می توانند با استفاده از درگاه USB به رایانه متصل شوند.این هدست ها دارای دستگاه نویز گیر برای ارائه صدای سه بعدی می باشند.


2- فش مموری های کد دار :





به تازگی فلش مموری های جدید دارای یک صفحه کلید به بازار آمده اند که می توان هنگام اتصال به درگاه USB برای آن ها رمز گذاشت و از اطلاعات موجود در آن ها حفاظت کرد.


3- صفحه ی نمایش لمسی :





برای اتصال یک صفحه نمایش لمسی بزرگ به رایانه خود،نیاز به درگاه USB نسخه سه دارید.این صفحه های لمسی جدید دارای ابعاد 23 اینچی بوده و می توانند یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت لمس ده نقطه را در اختیار کاربر قرار دهند.


4- هاب USB :





با استفاده از یک درگاه USB نسخه سه می توان یک هاب یو اس بی با 24 درگاه USB نسخه دو را به رایانه متصل کرد.


5- اتصال هارد دیسک های داخلی :





شاید نیاز داشته باشید یک هارد دیسک Internal را به رایانه قابل حمل خود وصل کنید.برای این کار کافیست از یک جای هارد دیسک Internal که از درگاه USB نسخه سه پشتیبانی می کند استفاده کنید.
مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 43 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

به تازگی دوچرخه ای جدید ساخته شده که می تواند با سرعت 100 مایل بر ساعت حرکت کند.
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران،کمتر کسی به موتور محرک یک دوچرخه ی معمولی دقت می کند.دوچرخه های معمولی با یک چرخ دنده و زنجیر کار می کنند و نمی توانند با سرعت بالا حرکت کنند.به تازگی شرکت Donhou یک دوچرخه ی جدید ساخته که می تواند با سرعت بسیار بالا حرکت کند.




این وسیله بسیار شبیه مدل های معمولی می باشد البته در قسمت تولید نیروی لازم برای حرکت دارای یک تغییر بزرگ است.چرخ دنده اصلی این دوچرخه با شعاع 43 سانتی متری و یکصد و پنج دندانه باعث می شود تا نیروی حاصل از رکاب زدن دوچرخه را با سرعت بیشتری به جلو حرکت دهد.
نمونه های اولیه این محصول توانسته اند تا سرعت 60 مایل بر ساعت حرکت کنند،البته شرکت سازنده از این سرعت راضی نبوده و اعلام کرده که این سرعت تا یکصد مایل بر ساعت خواهد رسید.این محصول تا اواسط سال 2013 به دست ورزشکاران و علاقه مندان خواهد رسید.

 


مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 42 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل (USB)برای اکثر کاربران ، اجرای خودکار حافظه های قابل حمل مانند انواع فلش مموری ها برای سهولت انجام امور ، امری کاربردی است . اما دسته ای از کاربران نیز وجود دارند که با توجه به ضعف های امنیتی موجود در Autorun حافظه های قابل حمل این قابلیت پیشفرض ویندوز را غیرفعال میکنند . اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به امنیت سیستم خود بی توجه نیستید ، توصیه میکنم این مقاله کوتاه را خوانده و با نحوه غیر فعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل (کول دیسک ها) آشنا شوید.

 

Mid1 400x299 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

1- در قسمت جستجوی منو استارت (StartMenu) عبارت Run را نوشته و برنامه را اجرا کنید .

2- در قسمت Open: برنامه Run ، عبارت “gpedit.msc” را وارد کرده ( بدون کتیشن ها ) و بر روی Ok کلیک کنید .

حال شما وارد محیط Group Policy Editor شده اید .

توجه : هرگونه انجام تغییرات بدون آگاهی در مورد نحوه عملکرد آنها میتواند کامپیوتر شما را در برابر هکر ها بدون حفاظ بگذارد .

P12 400x171 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

3- در محیط برنامه Group Policy Editor وارد مسیر زیر شوید :

Computer Configuration >Administrative Templates > Windows Components > AutoPlay Policies

4- بر روی Turn Off Autoplay در سمت راست ، کلیک کرده و وارد محیط کنترل این عملکرد شوید .

5- در این پنجره ، گزینه  Enabled را انتخاب کرده و بر روی Ok کلیک کنید .

P22 غیرفعال کردن قابلیت اجرای خودکار حافظه های قابل حمل

حال کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات هکر ها از طریق حافظه های قابل حمل ، تا حدودی امن خواهد ماند .

توجه : برای بازگردانی به حالت پیشفرض ، همه مراحل را بپیمائید و در مرحله آخر گزینه Not Configured را انتخاب کنید .

منبع:فنجون

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 20 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

رقابتی شانه به شانه، آیفون 5 اپل موفق شد بر گلکسی اس سوم سامسونگ فایق آمده و عنوان پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا را در سال 2012 از آن خود کند. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس 3 توانسته بود در سه ماهه سوم سال گذشته میلادیاین عنوان را از آن خود کند. 

فروش جهانی اسمارت فون پرچمدار اپل از 6 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2012 به بیش از 27.4 میلیون دستگاه در سه ماهه پایانی این سال افزایش یافت. در مقام مقایسه گلکسی اس سوم در همین بازه های زمانی از فروش 18 میلیونی به 15.4 میلیون دستگاهی سقوط کرد. 

یکی از مهم ترین دلایل واژگونی در آمار سه ماهه سوم و سبقت سامسونگ، این بود که اپل با آیفون 4S به رقابت و هماوردی با گلکسی اس 3 رفته بود. در آن زمان که آیفون 4S تنها موفق به فروش 16.2 میلیون دستگاه شده بود، galaxy S3 رکورد 18 میلیونی را در کارنامه خود داشت. 

البته همراه با فروش چشمگیر آیفون 5، آیفون 4S هم رشد قابل ملاحظه ای را نشان داده و در سه ماهه چهارم 2012 موفق به فروش 17.4 میلیون دستگاه شده است. همان طور که در جدول زیر می بینید، این دو دستگاه روی هم رفته 20.6 درصد بازار جهانی تلفن های هوشمند را در دست دارند. در حالی که سهم گلکسی اس سوم تنها7.1 درصد ذکر شده است. هرچند که در غیاب دیگر محصولات سامسونگ همچون گلکسی نوت و گلکسی نوت دوم، این رقابت را نمی توان چندان عادلانه دانست.


figures-001-500px-narenji-ir.jpg


روی دیگر سکه: شایعات توقف استخدام ها و کاهش تولید آیفون 5 در فاکسکان

البته این تنها یک روی سکه است و بخش دیگر داستان شایعاتی است که از ابتدای سال 2013 تا کنون چند بار شنیده شده و تکذیب شده اند. آخرین مورد آنها هم امروز توسط بیزنس اینسایدر و به نقل از فینانشیال تایمز اعلام شد، که خبر از کاهش تولید آیفون 5 و توقف استخدام نیرو در فاکسکان (بزرگترین تولید کننده محصولات اپل ) می دهند. 

حال منتظر پاسخگویی اپل 5 اس و 5 سی خواهیم بود ولی آنچه تا الان دیده شده این است که اپل با 5 اس نیز به فروش باور نکردنی و فوق العاده رسید اما اپل پلاستیکی و رنگین 5 سی طرفداران زیادی نداشته است.




مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 24 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش:افزایش عمر باطری لپ تاپ

 

امروزه لپ تاپ ها وسایل قابل حمل و مفیدی محسوب می شوند که برای هر فردی کاربردی است.به طور دقیق در بین آمار ها معلوم نیست چند درصد کاربران از لپ تاپ استفاده می کنند ولی استفاده از آن روزبه روز در حال افزایش است.همچنین به غیر از لپ تاپ،این تبلت ها هستند که روند افزایشی دارند هر چند که نمی توان آن را با لپ تاپ مقایسه کرد.به هر حال در مرحله ی اول برای خرید هر یک از آن ها اولین سوالی که کاربر در ذهنش خطور می کند عمر باطری دستگاه است تا بتواند ساعات بیشتری را بدون شارژ مجدد از آن استفاده کند.اما در حال حاضر هر چقدر هم عمر باطری ها زیاد باشد به بیشتر از چند ساعت و تا حداکثر نصف روز تجاوز نمی کند.ولی با نکاتی که برای شما در زیر شرح داده ایم می توانید به راحتی بین 1 تا 3 ساعت به عمر باطری دستگاه اضافه کنید.

Brightness پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

1)کاهش درخشندگی نور صفحه

اصلی ترین و مهمترین روش برای حفظ باطری همین گزینه است.نور صفحه مقدار زیادی از باطری را مصرف می کند که شما می توانید با کم کردن آن مقدار قابل توجه ای به عمر باطری اضافه کنید.فقط با رعایت همین نکته ی کوچک می توانید بین نیم تا یک ساعت از دستگاه خود بیشتر بهره ببرید.برای کم کردن نور صفحه در لپ تاپ ها دو کلید بر روی صفحه کلید تعبیه شده است در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به کنترل پنل و در قسمت Power Option این کار را انجام دهید.در تبلت ها هم این گزینه در Setting و سپس Brigtness وجود دارد.

ram پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

2)حافظه RAM خود را ارتقا دهید.

حتما تعجب می کنید که چگونه ممکن است با افزایش حافظه RAM عمر باطری را افزایش داد.اما خوب است بدانید زمانی که سیستم حافظه ی مجازی کم می آورد مقدار زیادی باطری مصرف می کند تا به حافظه دست پیدا کند این کار باعث افزایش مصرف باطری می شود . زمانی که شما RAM را ارتقا دهید می توانید در قسمت تنظیمات چه در ویندوز هفت و چه در ویندوز هشت حافظه ی مجازی را هم افزایش دهید تا سیستم به دنبال حافظه نگردد.با این کار علاوه بر افزایش سرعت سیستم عمر باطری را هم افزایش می دهید.

Hibernate On پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

3)سیستم را Sleep نکنید.

وقتی سیستم خود را در حالت Sleep رها می کنید و به کار های دیگری مشغول می شوید در واقع اشتباه بزرگی مرتکب شده اید زیرا سیستم در حال مصرف باطری است اما ممکن است شما فکر کنید مقدار کمی باطری مصرف می کند ولی هر چقدر که کم باشد بالاخره باطری در حال مصرف است.این کار جز هدر رفت برق و کم شدن عمر دستگاه نتیجه ی دیگری ندارد.اگر می خواهید سیستم سریع به حالت اولیه برگردد و بوت را پشت سر نگذارید بهتر است سیستم را Hibernate (خواب زمستانی)کنید.با این کار به هیچ وجه برقی مصرف نمی شود و سیستم نیازی به بوت ندارد.

TaskManager پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

4)برنامه های غیر ضروری را غیر فعال کنید.

وقتی مشغول به کاری هستید ممکن است نرم افزار های دیگری در زمینه ویندوز در حال اجرا باشند.نرم افزار هایی مثل Yahoo,iTunes, و … که همیشه نیاز به آن ها ندارید.با غیر فعال کردن این گونه از برنامه ها علاوه بر افزایش عمر باطری،سرعت سیستم خود را هم بالا می برید.برای این کار کافی است با باز کردن پنجره Task Manager (فشردن همزمان کلید های Ctrl+Alt+Del)به قسمت Processes رفته و برنامه های غیر ضروری را که می شناسید انتخاب کرده و سپس در پایین بر روی دکمه End Process کلیک کنید.(در صورتی که برنامه ها را نمی شناسید از پاک کردن آن ها صرف نظر کنید)

bluetooth wifi پنج راه کار اساسی برای افزایش عمر باطری لپ تاپ

5)Wi-Fi و بلوتوث را خاموش کنید.

معمولا زمانی که از لپ تاپ استفاده می کنید اهمیتی به روشن و یا خاموش بودن Wi-Fi و بلوتوث آن نمی دهید.اما حالا خوبه بدونین توجه به این نکته می تواند کمک زیادی به حفظ باطری دستگاه کند.زمانی که هیچ استفاده ای از بلوتوث نمی کنید و یا از طریق Wi-Fi به هیچ شبکه ای متصل نیستید بهتر است که هر دوی آن ها غیر فعال باشد. تنها با رعایت همین پنج نکته می توان میزان قابل توجه ای به عمر باطری و همچنین عمر دستگاه افزود.

 


مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 25 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بلو-ری چیست؟

 

BD یا همان Blu-Ray Discs نسل آینده ی تکنولوژی دیسک های نوری است که با همکاری بزرگ ترین شرکت های IT به تولید رسیده است. برخلاف دستگاه های رایت دیسک های DVD که از نور مادون قرمز استفاده می کنند دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش (که دارای طول موج کمتری است) نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک DVD یک لایه 4?7 گیگابایت و دو لایه 8?5 گیگابایت اطلاعات ذخیره می کند در حالی که دیسک های جدید بلوری یک لایه 25 گیگابایت و دولایه 50 گیگابایت توانایی ذخیره اطلاعات را دارا می باشند…

.

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟|http://www.vitrindl.com

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟|http://www.vitrindl.com

.

اما این فضای وسیع ذخیره سازی به چه کار می اید؟ همانطور که می دانید رابطه ای مستقیم بین کیفیت تصاویر ویدئویی و حجم انها برقرار است. پس برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. فیلم های سینمایی غالبا به وسیله دوربین های 35 میلی متری فیلم برداری می شوند. اما فرمت 35 میلی متری به گونه ای نیست تا بتوان فیلم ها را در قالب ان توزیع کرد. تنها راه ممکن تبدیل نگاتیو های اصلی به فرمتی رایج تر و ارزان تر است. در جریان این تبدیل بخشی از جزئیات تصاویر از بین خواهند رفت چرا که تبدیل فرمت فیلم با فشرده سازی آن همراه است. با افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به فشرده سازی کاهش می یابد و این به معنای افزایش کیفیت و جزئیات تصاویر است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.

سایزهای استاندارد BD-Rip ها عبارتند از:

720p : 1280×720
1080p: 1920×1080

در حالیکه ابعاد استاندارد DVD عبارتند از:

480p: 720×480
576p: 720×576

» «وضوح بالا» (HD) چیست؟
تصاویر ویدئویی با حاصلضرب پیکسل های تشکیل دهنده ی شان شناخته می شوند. به عبارت ساده تر حاصلضرب پیکسل های موجود در طول و عرض یک تصویر (رزولیشن) بیانگر میزان دقت و کیفیت ان است. رزولیشن تصاویر تبدیل شده به فرمت DVD معادل 720*480 می باشد در حالی که رزولیشن تصاویر “وضوح بالا” که روی دیسک های بلوری عرضه می گردند تا 1920*1080 قابل دسترسی است. و این به معنای کیفیتی چندین برابر است. وقتی شما فیلمی را با فرمت “وضوح بالا” می بینید جزئیاتی را مشاهده خواهید کرد که قبلا به هیچ وجه تجربه نکرده اید، چرا که هیچ دستگاهی توان نشان دادن ان ها را نداشته است.

» برای دیدن یک فیلم بلوری به چه امکاناتی نیاز داریم؟
دیسک های بلوری نیاز به دستگاه های پخش کننده ی خاص خود دارند. این دستگاه ها در حال حاضر در مقایسه با دستگاه های پخش DVD از قیمت بالایی برخوردارند. اما نگران نباشید شما هم با DVD درایو خود می توانید فیلم بلوری ببینید. کافی است تا یک فیلم با فرمت BD-Rip تهیه کنید. این فرمت نسخه کپچر شده ی دیسک های بلوری می باشد. که به نسبت دارای همان کیفیت می باشد ولی به راحتی روی دیسک های DVD قابل ذخیره سازی است.
یکی از بهترین نرم افزار هایی که می توانند در پخش فیلم های BD-Rip به کمک شما بیایند VLC است. این نرم افزار را از اینجا می توانید دریافت کنید.
علاوه بر امکان مشاهده فیلمهای BD-Rip با کامپیوتر، تعدادی از دستگاه های پخش نیز این فرمت را پشتیبانی می کنند که در اکثر آنها باید هارددیسک یا فلش مموری به دستگاه پخش کننده متصل شود. WD TV و Seagate FreeAgent Theatre دو نمونه از این دستگاه ها هستند.

» جمع بندی:
اگر یک بار فیلمی را با فرمت “وضوح بالا” و روی دیسک های بلوری ببینید؛ اگر یکبار شعله های اتش انفجار را از نزدیک لمس کنید و وحشت کنید؛ و اگر یکبار با دور شدن قطار قرار گرفتن چین و چروک اندوه را روی چهره مادری که در ایستگاه دست تکان می دهد ببینید و اشک در چشمان تان حلقه بزند دیگر تجربه ی دیدن فیلم های “وضوح بالا” را فراموش نخواهید کرد.

مدیریت سایت(آقای رهبری) بازدید : 40 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

ایسر از دو لپ تاپ جدید خود که در طراحی حرفه ای حرف زیادی برای گفتن دارند، رونمایی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ که به پردازنده نسل چهارم Core اینتل (Haswell) مجهز است به دلیل برخورداری از صفحه نمایش لمسی، یک قلم مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

 

نوت بوک Acer Aspire R7 تا کنون جوایزی مانند بهترین انتخاب (Best Choice) در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳، جایزه طراحی Red Dot و همچنین d&i را دریافت کرده است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لمسی می تواند تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.


مهم ترین قابلیت بی نظیر این نوت بوک، تغییر زاویه نمایش در چهار حالت (Ezel، Display، Pad و Notebook) است که می توانید از Aspire R7 در شرایط بسیار متفاوتی استفاده کنید.

لپ تاپ Aspire R7 به دوازده گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک (قابل انتخاب و تعویض با SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) مجهز است. صفحه کلید با کلید های کامل، به نور پس زمینه نیز مجهز گردیده و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نیز به همراه نرم افزار ها و قابلیت های جدید خود می تواند شما را در یک شرایط متفاوت قرار دهد.

 

لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

 

لپ تاپ بعدی ایسر با نام Aspire E1 یک محصول قدرتمند برای کارهای روزمره است که پردازنده نسل چهارم Core اینتل و یا پردازنده AMD APU را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. این محصول در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی تولید می گردد که برای نسخه ۱۵٫۶ اینچی آن پردازنده های گرافیکی مختلفی مانند Nvidia GT720M، Nvidia GT740M و AMD HD 8000M در نظر گرفته شده است.

 لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر

 

نسخه ۱۴ اینچی نیز تنها از پردازنده گرافیکی GT740M بهره خواهد برد که قابلیت سوئیچ میان آن و پردازنده مجتمع گرافیکی را برای شما به وجود خواهد آورد.

لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ قرار است از سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۳ با قیمت پایه ۹۹۹ پوند و لپ تاپ ایسر اسپایر ای ۱ نیز با قیمت پایه ۳۹۹ پوند از اواسط ماه اکتبر وارد بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا بشوند.
منبع:barsam.ir

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 914
  • بازدید کلی : 15,026